"Voor futureproof ondernemen in flex"
SLUIT MENU

We Say So maakt thuiswerken voor callcenter medewerkers versneld makkelijker

Callcenter We Say So heeft een nieuwe werkwijze versneld ingevoerd. Daardoor kunnen alle medewerkers van het bedrijf vanuit huis werken.

Het plan was om het thuiswerken te lanceren met het binnenkort te openen vierde kantoor in Amsterdam.

Drie vestigingen
Maar vanwege de gewijzigde situatie is de nieuwe werkwijze per direct toepasbaar gemaakt voor de vestigingen in Den Haag, Rotterdam en Delft.

Training en coaching
Met de ‘new-way-of-working’ wil het bedrijf de gevolgen dempen voor zzp’ers, mensen met een nulurencontract, flexwerkers en uitzendkrachten. Callcenter-medewerkers pakken de telefoon thuis op. We Say So zorgt dat zij over de juiste apparatuur beschikken, en aan de slag kunnen met een introductietraining en on the job coaching. Vervolgens werkt men waar, wanneer en zo lang men zelf wil.

Bron: We Say So, 23 maart 2020

Redactie van Flexnieuws - interviews, artikelen, aankondigingen en persberichten.