Timing Uitzendbureau wint awards met app voor uitzendkrachten

0
142

Timing Uitzendbureau wint twee zilveren awards op de awardshow van de International Customer Experience Awards.
Timing app
De jury kent Timing vakprijzen toe voor de eigen full-service-app in de categorieën ‘Best Digital Customer Experience’ en ‘Customers At The Heart of Everything’.

De flexkracht centraal
Met de app van Timing kunnen flexkrachten snel hun rooster checken, vrije dagen beheren en belangrijke documenten zoals loonstroken terugvinden. Ook wordt noodzakelijke informatie op gemakkelijke wijze via de app verstuurd. Nieuwe flexkrachten krijgen een interactieve onboardingsmodule over hun nieuwe werkplek te zien. Zo komen starters over de drempel van een nieuwe baan, wat helpt in het werkplezier en het verminderen van uitstroom. De vertaling van slimme techniek naar een waardevolle menselijke interactie is wat de jury de cases zo hoog deed waarderen. De app wordt wekelijks door meer dan 20.000 flexkrachten gebruikt en is met 4,6 sterren de hoogst gewaardeerde app binnen de uitzendbranche. Move4Mobile ontwikkelde de app.

Over de International Customer Experience Awards
De International Customer Experience Awards vieren de beste customer-experience-cases van de wereld. Honderden inzendingen werden door een vakjury na meerdere pitch-rondes beoordeeld op strategie, implementatie, innovativiteit, impact en meer. De International Customer Experience Awards zijn geaccrediteerd door het Awards Trust Mark.

Bron: Timing, november 2021