Redactie FlexNieuws 29 januari 2015 0 reacties Print Contact Center Amsterdam start met Harver TalentPitchHet Contact Center Amsterdam gaat gebruik maken van de TalentPitch van Harver, de sollicitatietool om medewerkers te werven en selecteren. Mensen die op zoek zijn naar een baan als contact center medewerker bij het Contact Center Amsterdam kunnen via het internet de TalentPitch doorlopen en vervolgens online solliciteren. Kandidaten worden op specifieke vaardigheden getoetst door middel van klantgesprekken en een intelligentie- en competentietest. Een kandidaat die de TalentPitch met goed gevolg doorloopt kan een uitnodiging voor een gesprek verwachten. Talent pitch Harver De TalentPitch is een product van Harver. Harver ontwikkelt (pre)selectietools voor o.a. de contact center branche waarmee de juiste contact center medewerkers efficiënt en zorgvuldig geselecteerd worden. Barend Raaff, Product Developer bij Harver, vertelt: “Met de TalentPitch kan CCA gericht de juiste contact center medewerkers zoeken. Kandidaten worden pas uitgenodigd nadat zij de TalentPitch doorlopen hebben.” Zobair Kushjar, ondersteuner P&O bij CCA: “als een kandidaat de TalentPitch heeft doorlopen, is dat een mooie aanleiding voor een gesprek om de uitkomsten toe te lichten. De score is een indicatie maar niet alleen leidend in het wel of niet aannemen van een kandidaat.“ Bron: Harver, 29 januari 2015 Callcenter medewerker, CCA, Contact Center Amsterdam, Harver, TalentPitch Print Over de auteur Over Redactie FlexNieuws Redactie van Flexnieuws - interviews, artikelen, aankondigingen en persberichten. Bekijk alle berichten van Redactie FlexNieuws