"Voor futureproof ondernemen in flex"
SLUIT MENU

Jobmatix versterkt zich met de komst Peter Woudenberg

De directie van Jobmatix versterkt zich vanaf mei met de komst van Peter Woudenberg. Hij treedt toe als partner en directeur marketing, strategie en product. 

De komst van Woudenberg past in de nieuwe fase van Jobmatrix een jobmarketing tool om vacatures automatisch te plaatsen en te adverteren op jobboards

Als eerste stap is in oktober 2022 de naamswijziging doorgevoerd; van JobBoost.io naar Jobmatix (www.jobmatix.com). Deze naamswijziging was een logische stap om de nationale- en internationale ambities waar te maken als leidende programmatic jobmarketing specialist. De ontwikkelingen binnen Jobmatix volgen elkaar snel op. Dit jaar ontwikkelt de tool zich verder naar een recruitment marketing automation platform, waardoor het voor organisaties mogelijk wordt om recruitment marketing te automatiseren.

In de afgelopen 15 jaar heeft Peter Woudenberg meerdere organisaties, zowel corporates als intermediairs, begeleid in digitale recruitmentstrategie, innovatie en marketing. Hij is al enige tijd als consultant betrokken bij Jobmatix om samen met het innovatieteam de strategie en het product vorm te geven. “Met zijn kennis en ervaring vult Peter het directieteam uitstekend aan om recruitment marketing automation naar een hoger niveau te tillen”, aldus Wiebe Mulder, een van de oprichters.

Met de toetreding van Peter Woudenberg bouwt Jobmatix verder aan de stip op de horizon, een one-stop-shop recruitment marketing automation platform, waarmee organisaties hun online recruitment marketing volledig kunnen beheren, uitvoeren en optimaliseren.

Redactie van Flexnieuws - interviews, artikelen, aankondigingen en persberichten.