SLUIT MENU

Groei tijdelijke banen klantcontact in vierde kwartaal

Vraag naar nieuwe klantadviseurs stimuleert de banengroei bij contactcenters.

In het vierde kwartaal schroeven veel bedrijven de bezetting op in hun contact center vanwege de grote vraag naar klantcontact. Dit leidt tot banengroei voor tijdelijke medewerkers.

Zorgververzekeraars hebben door de overstapmogelijkheden veel contact met (potentiële) klanten, maar ook bedrijven in andere branches, zoals de telecom- en de energiesector vragen om extra krachten. Dit vergt een flexibele en snel schaalbare oplossing van de partners, meldt Webhelp. Dit bedrijf, gespecialiseerd in customer experience en business process outsourcing, opent daarom twee pop-up centers aan het Rotterdamse Hofplein en het Keizer Karelplein in Nijmegen.

Bron: Webhelp, 22 november 2017

Zie ook UWV: meer banen in telefonisch en digitaal klantcontact

Hinke Wever is een creatieve verbinder van werk- en levensterreinen. Ze was als redacteur vanaf de start betrokken bij FlexNieuws.