Hinke Wever 22 november 2017 0 reacties Print Groei tijdelijke banen klantcontact in vierde kwartaalVraag naar nieuwe klantadviseurs stimuleert de banengroei bij contactcenters. In het vierde kwartaal schroeven veel bedrijven de bezetting op in hun contact center vanwege de grote vraag naar klantcontact. Dit leidt tot banengroei voor tijdelijke medewerkers. Zorgververzekeraars hebben door de overstapmogelijkheden veel contact met (potentiële) klanten, maar ook bedrijven in andere branches, zoals de telecom- en de energiesector vragen om extra krachten. Dit vergt een flexibele en snel schaalbare oplossing van de partners, meldt Webhelp. Dit bedrijf, gespecialiseerd in customer experience en business process outsourcing, opent daarom twee pop-up centers aan het Rotterdamse Hofplein en het Keizer Karelplein in Nijmegen. Bron: Webhelp, 22 november 2017 Zie ook UWV: meer banen in telefonisch en digitaal klantcontact klantcontact, Tijdelijk personeel, Webhelp Print Over de auteur Over Hinke Wever Hinke Wever is een creatieve verbinder van werk- en levensterreinen. Ze was als redacteur vanaf de start betrokken bij FlexNieuws. Bekijk alle berichten van Hinke Wever