Hinke Wever 12 mei 2016 0 reacties Print Connexys en aanpak recruitment SligroSligro Food Group heeft jaarlijks ruim 30.000 sollicitanten voor 3000 vacatures, waarvan 10 procent continu open staat. Over belangstelling niets te klagen, maar trekt Sligro wel de juiste kandidaten aan? Maakt het recruitmentteam altijd de juiste match? En hoe zit het met het talent dat al in huis is? In deze casestudy lees je hoe Sligro dit aanpakt. Bij Sligro gaat alles om de beleving. De beleving van de klant, maar ook die van de kandidaat. Deze visie leidde tot een compleet nieuwe aanpak van recruitment. Niet langer zijn de vacatures leidend: Sligro maakt de transitie naar kandidaatgedreven recruitment. Casestudy In een casestudy van Connexys over recruitment en interne mobiliteit is beschreven hoe Sligro de nieuwe recruitmentvisie tot leven brengt. Lijnske Boogaarts, Hoofd Recruitment geeft een uitgebreid kijkje in de keuken van de food specialist. Bron: Connexys, mei 2016 Connexys, recruitment, Sligro Food Group Print Over de auteur Over Hinke Wever Hinke Wever is een creatieve verbinder van werk- en levensterreinen. Ze was als redacteur vanaf de start betrokken bij FlexNieuws. Bekijk alle berichten van Hinke Wever