Hinke Wever 14 januari 2021 0 reacties Print Horeca uitzender Mise en Place werkt digitaal samen met MaqqieOndanks alle tijdelijke horeca sluitingen meldt horeca-uitzender Mise en Place het nieuwe jaar positief te beginnen. Pieter Leenman (l) en Charles Van Goch bij de contractondertekening (foto: Mise en Place). De uitzender van flexibel horecapersoneel gaat samenwerken met Maqqie voor de uitrol van de digitale strategie. Deze scale-up biedt een totaaloplossing in één app zodat er vanaf nu nog maar met slechts één centrale planningsafdeling gewerkt kan worden. Dit in plaats van decentraal werken met fysieke uitzendvestigingen verspreid over Nederland. Zowel studenten als opdrachtgevers worden binnenkort bediend vanuit één eigen digitaal platform dat door Maqqie onder het white label Mise en Place uitgevoerd zal worden. Van introductie en training tot planning en uitbetaling. Dit biedt de meest flexibele personeelsinzet ooit: elke ingeschreven uitzendkracht kan zich inschrijven voor elke klus in Nederland. Het in 2017 opgerichte Maqqie biedt werkgevers en kandidaten oplossingen om snel en eenvoudig samen te kunnen werken. Van werving & selectie, contracten en planning tot urenregistratie en verloning. Geschikt voor zowel freelancers als mensen met een loondienstverband. Van uiterst flexibel tot onbepaalde tijd. “Onze studenten zien straks in één oogopslag waar en wanneer ze kunnen werken”, licht Charles Van Goch van Mise en Place toe. “Met één druk op de knop melden ze zich aan. En via dezelfde app worden declaraties en uitbetalingen afgewikkeld. Deze werkwijze past bij onze medewerkers, over het algemeen jong en student. Onze aanpak staat met dit platform garant voor de toekomst. We kunnen hierdoor met ons gehele team nog meer focussen op kwaliteit, leveringsgarantie en flexibiliteit. Daarmee zetten we in op een continue verbeterende dienstverlening.” Workforce as a Service Het snel groeiende Maqqie uit Gorinchem gaat Mise en Place faciliteren met deze eerste white label versie van haar ‘workforce as a service’-platform. “Het uitgeven van dit soort white labels aan sterke marktpartijen is één van de groeipijlers van ons bedrijf”, zegt Pieter Leenman, oprichter en CEO van Maqqie. “Mise en Place heeft de primeur en gaat ons platform onder eigen naam en huisstijl gebruiken in de horeca- en evenementensector. We gaan dit de komende tijd wat ons betreft ook toepassen in andere branches.” Bron: Mise en Place en Maqqie, 14 januari 2021 Lees ook Flexfamily neemt minderheidsbelang in Maqqie Maqqie lanceert ‘Open Payroll’ digitalisering, Horeca, Maqqie, Mise en Place, uitzendorganisatie Print Over de auteur Over Hinke Wever Hinke Wever is een creatieve verbinder van werk- en levensterreinen. Ze was als redacteur vanaf de start betrokken bij FlexNieuws. Bekijk alle berichten van Hinke Wever