Hinke Wever 11 oktober 2017 0 reacties Print Recruitz.io wordt WonderkindDe Amsterdamse startup Recruitz.io wijzigt de naam naar Wonderkind. De nieuwe naam schept duidelijkheid over welke dienst er wordt geleverd. “Bij Recruitz.io kregen veel mensen het idee dat wij een recruitmentbureau zijn. Dat zijn we nadrukkelijk niet. We zijn een techbedrijf dat met artificial intelligence (AI) talent vindt voor bedrijven,” aldus Lars Wetemans, CEO van Wonderkind. Maak kennis met Wonderkind Lars: “Wij geloven dat online gedrag niet liegt of mooier gemaakt kan worden, zoals je vaak op CV’s ziet. Wij richten onze advertenties op je echte ik. Omdat we zo precies kunnen richten, pakken we ook maatschappelijke thema’s aan. Voor een aantal klanten werven we bijvoorbeeld bewust in regio’s met hoge werkloosheid.” Het houdt het niet op bij vacatures. Bedrijven moeten met storytelling ook laten zien dat ze leuk zijn om voor te werken. Voor dit soort employer branding wordt de slimme advertentietechnologie van Wonderkind ook steeds vaker gebruikt. “De nieuwe naam verwijst naar onze Nederlandse roots en is tegelijkertijd een verbastering van talent in zowel het Nederlands als het Engels.” Bron: Wonderkind, 10 oktober 2017 Artificial Intelligence, Employer branding, Recruitz.io, Wonderkind Print Over de auteur Over Hinke Wever Hinke Wever is een creatieve verbinder van werk- en levensterreinen. Ze was als redacteur vanaf de start betrokken bij FlexNieuws. Bekijk alle berichten van Hinke Wever