SLUIT MENU

Deepler: Employee Value Proposition (EVP) peilen in 2 minuten

Deepler lanceert een AI-gebaseerde tool waarmee organisaties hun Employee Value Proposition (EVP) kunnen meten. Een EVP wordt vaak gebruikt bij werving en selectie, en kan handig zijn in de competitieve arbeidsmarkt.

Deepler komt met een nieuwe AI-gebaseerde tool waarmee organisaties hun Employee Value Proposition (EVP) kunnen meten. Hiermee kunnen bedrijven binnen twee minuten de waarde en voordelen die zij hun medewerkers bieden in kaart brengen én verbeteren. Dit kan van groot belang zijn in de huidige competitieve arbeidsmarkt om personeelsverloop tegen te gaan.

Employee Value Proposition

Een EVP geeft weer welke belofte werkgevers aan hun medewerkers doen en wordt vaak gebruikt bij werving en selectie. Het bevat informatie over salarissen, arbeidsvoorwaarden, bedrijfscultuur en dynamiek.
Door een sterke EVP te hebben, kunnen werkgevers zich onderscheiden van andere werkgevers, en medewerkers helpen bij hun keuze voor een nieuwe werkgever. De nieuwe tool van startup Deepler maakt het mogelijk om snel sterke punten te identificeren en verbeterpunten te ontdekken.

Waarde van werkgeverschap

De nieuwe module gebruikt AI-algoritmen om een EVP-profiel te genereren. Hiermee kunnen organisaties inzicht krijgen in hoe hun huidige en potentiële medewerkers de waarde van hun werkgeverschap ervaren.

“Met deze module kunnen bedrijven hun EVP effectief en efficiënt meten, wat cruciaal is in de huidige competitieve arbeidsmarkt,” zegt Stijn van der Vat, oprichter van Deepler. “Organisaties kunnen met behulp van de meting aan kandidaten duidelijk maken wat hen uniek maakt en een realistische verwachting schetsen zodat een medewerker niet in het eerste jaar vertrekt.”

Redactie van Flexnieuws - interviews, artikelen, aankondigingen en persberichten.