Redactie FlexNieuws 19 oktober 2015 0 reacties Print Unique Customer Care en Tele’Train starten WFT opleidingUnique Customer Care heeft in samenwerking met Tele’Train Talent een opleidingsstructuur opgezet voor medewerkers van banken en verzekeraars. Hiermee kunnen zij op een snelle manier hun verplichte WFT-certificaten (Wet op financieel toezicht) behalen. Deelnemers worden in ongeveer vijf weken klaargestoomd voor hun WFT-examen. De deelnemers studeren via e-learning, volgen examentrainingen en worden door professionals uit de praktijk getraind op adviesvaardigheden. Vervolgens maken de deelnemers het WFT-examen. Gedurende de opleiding coacht een trainer van Tele’Train Talent op afstand. De SmartTrainer Aanvullend aan de e-learning, trainingen en coaching wordt de SmartTrainer ingezet: een app voor smartphone en tablet waarmee de flexwerkers dagelijks examenvragen kunnen oefenen. Marcel Nienhuis, Branchemanager Customer Care bij Unique: “Elk opleidingstraject wordt afgestemd op de specifieke doelstellingen van de opdrachtgever. Daarnaast kunnen volledig gepersonaliseerde leerpaden worden gebouwd. Zo ontstaat er voor elke opdrachtgever een uniek en perfect passende WFT-opleiding.” Bron: Unique, 19 oktober 2015 Banken, Finance professionals, Unique, Unique Customer Care, Verzekeringsbedrijf, Wft Print Over de auteur Over Redactie FlexNieuws Redactie van Flexnieuws - interviews, artikelen, aankondigingen en persberichten. Bekijk alle berichten van Redactie FlexNieuws
23-07-2023Uitzender Unique start samen met UWV, gemeente Rotterdam en Albeda leerwerktraject tot pedagogisch m...