Redactie FlexNieuws 20 augustus 2015 0 reacties Print REFQ lanceert nieuw referentieproductREFQ viert 1-jarig bestaan met lancering nieuw product: referentieonderzoek met focus op middel-managementfuncties. Kwalitatief referentie-onderzoek Het nieuwe referentieproduct is speciaal ontwikkeld voor het invullen van posities op middel-managementniveau. REFQ is opgericht op verzoek van werkgevers die steeds vaker werven via social media en zogeheten referral programs. In het verlengde daarvan ontstond de behoefte om deze wervingsmethode te voorzien van een kwalitatief referentie-onderzoek om de kans op de perfecte match te vergroten. Middel-managementniveau Edwin Stuart, directeur van REFQ: “Vorig jaar hebben we REFQ gelanceerd. We zijn ons product blijven ontwikkelen en hebben besloten een product te lanceren dat met name bestemd is voor het invullen van posities op middel-managementniveau. Denk aan teamleiders, hoofden van kleinere afdelingen en bepaalde specialisten.” Bron: REFQ, 20 augustus 2015 referentie-onderzoeken, REFQ Print Over de auteur Over Redactie FlexNieuws Redactie van Flexnieuws - interviews, artikelen, aankondigingen en persberichten. Bekijk alle berichten van Redactie FlexNieuws