Redactie FlexNieuws 9 mei 2023 0 reacties Print Uitzendbureau lanceert campagne door en voor jongeren op TikTokTiming Uitzendbureau lanceert een nieuwe jongerencampagne op TikTok die is geproduceerd door jongeren zelf. De campagne gebruikt smartphone-video’s die zijn ingestuurd door de Gen Z-generatie en laat zien waarom een zomerbaan loont. Timing Uitzendbureau zet voor haar jongerencampagne vol in op social media met korte video’s op TikTok. De campagne moet jongeren inspireren om deze zomer te werken en zo bij te verdienen. Bijvoorbeeld om een verre reis te maken, los te gaan op een festival of om nieuwe sneakers te kunnen kopen. Bron: Persbericht Timing Uitzendbureau Echt en herkenbaar Er is geen gebruik gemaakt van dure camera’s of richtlijnen om de video’s een authentiek en spontaan karakter te geven. In plaats daarvan speelt Timing Uitzendbureau in op de behoeften van de Gen-Z generatie, die vragen om echte en herkenbare content, door zogenoemde bestie-video’s. Bestie-video’s Bij bestie-video’s lijkt het alsof je meekijkt op het privé-verhaal van je beste vriend. “Hiervoor moet het leuk en echt zijn. Deze video’s worden online veel beter bekeken dan typische reclames”, vertelt Judith Bannink (21), contentmaker bij TikTok-label Vortex Agency hierover. No-nonsense aanpak Paul Haarhuis, CCO bij Timing Uitzendbureau, is enthousiast over de campagne: “De jongeren hebben zulke goede ideeën en hun no-nonsense aanpak past perfect bij Timing Uitzendbureau. Ze hebben alle style guidelines uit het raam gegooid en dat is prima. Voor Gen Z moet de content gewoon goed zijn zonder opsmuk.” Bron: Persbericht Timing Uitzendbureau, 8 mei 2023 campagne, TikTok, Timing, uitzendbureau Print Over de auteur Over Redactie FlexNieuws Redactie van Flexnieuws - interviews, artikelen, aankondigingen en persberichten. Bekijk alle berichten van Redactie FlexNieuws