Vernieuwde site NUwerk.nl is gelanceerd

0
81

De compleet vernieuwde versie van NUwerk.nl is in de lucht en heeft een prominente plek binnen NU.nl gekregen.

Dankzij de medewerking van een aantal premium partners en de content driven marketing zal dit platform een grote groep (latent) werkzoekenden aanspreken. Potentiële sollicitanten van vandaag willen zelf de regie in handen houden, maar wel kunnen kiezen uit concreet aanbod. En dit is precies wat NUwerk.nl aanbiedt, aldus Arjan Elbers, Managing Director van Twiglers.

Als premium partner van NUwerk.nl kan Twiglers via dit grote kanaal ook meer traffic genereren voor haar klanten en kandidaten. “Het mooie is dat we deze hoge conversie kunnen meenemen en tegelijkertijd ons principe van ‘no cure, no pay’ in ere kunnen houden. Hiermee bereiken onze klanten in de volle breedte nog sneller hun specifieke doelgroep”, zegt Managing Director Arjan Elbers. “NU.nl is met dagelijks meer dan 2,1 miljoen uniek bereik het grootste digitale nieuwsmerk van Nederland. Een betrouwbaar merk, objectief en overzichtelijk, waar vooral mensen die actief in het beroepsleven staan gebruik van maken om op de hoogte te blijven van de actualiteiten.”

De marktpositie van het digitale nieuwsmerk speelt natuurlijk een rol bij het partnership, maar de gelijkwaardigheid in visie en professionaliteit hebben de doorslag gegeven. “De neutraliteit van NUwerk.nl als traffic leverancier waarderen wij zeer. Een kandidaat krijgt geen dubbele vacatures te zien, kiest zelf het sollicitatiekanaal waarin hij solliciteert en krijgt uitsluitend relevante content te zien die hem informeert en verder helpt,” aldus Elbers. “We anticiperen snel en adequaat op dat waar de markt om vraagt. Dat is de onderscheidende kracht van NUwerk.nl en Twiglers.”

Bron: NUwerk.nl en Twiglers, 23 oktober 2017