Unique Customer Care en Tele’Train starten WFT opleiding

0
119

Unique Customer Care heeft in samenwerking met Tele’Train Talent een opleidingsstructuur opgezet voor medewerkers van banken en verzekeraars.

Hiermee kunnen zij op een snelle manier hun verplichte WFT-certificaten (Wet op financieel toezicht) behalen. Deelnemers worden in ongeveer vijf weken klaargestoomd voor hun WFT-examen. De deelnemers studeren via e-learning, volgen examentrainingen en worden door professionals uit de praktijk getraind op adviesvaardigheden. Vervolgens maken de deelnemers het WFT-examen. Gedurende de opleiding coacht een trainer van Tele’Train Talent op afstand.

De SmartTrainer
Aanvullend aan de e-learning, trainingen en coaching wordt de SmartTrainer ingezet: een app voor smartphone en tablet waarmee de flexwerkers dagelijks examenvragen kunnen oefenen.

Marcel Nienhuis, Branchemanager Customer Care bij Unique: “Elk opleidingstraject wordt afgestemd op de specifieke doelstellingen van de opdrachtgever. Daarnaast kunnen volledig gepersonaliseerde leerpaden worden gebouwd. Zo ontstaat er voor elke opdrachtgever een uniek en perfect passende WFT-opleiding.”

Bron: Unique, 19 oktober 2015