Timing: even ‘vegeteren’

0
362

3 februari 2010

‘Even vegeteren, straks weer groeien’, onder die titel publiceerde FD vandaag een interview met o.a. Annemarie Laan van uitzendbureau Timing.

De strekking van het verhaal is dat kleine uitzendbureaus zich tijdelijk een slapend bestaan kunnen veroorloven tot de markt weer aantrekt.

Steevaste groei tot in 2007
Annemarie Laan zag haar uitzendbureau Timing tot 2007 steevast groeien. In 2008 zou ze dat vieren met een heel groot, modern nieuw hoofdkantoor.

Vet op de botten
Dat was een slechte timing. Vanaf de herfst van 2007 daalde de omzet van Timing alleen maar om in 2008 uit te komen op euro 185 mln. Bestaande opdrachtgevers besteedden minder en nieuwe klanten waren moeilijk te vinden. Dit jaar is er – hopelijk – een stabilisatie van de omzet. ‘Dat mijn bedrijf nog draait, is omdat ik veel vet op de botten had.’ Lees meer op FD.nl.

Bron: Even vegeteren, straks weer groeien, fd.nl, 3 februari 2010