Redactie FlexNieuws 26 februari 2016 0 reacties Print Tempo-Team gaat door met ‘Tinder-achtige’ pitchTempo-Team gaat door met de selectie procedure van bureaus, ondanks kritiek op de manier waarop de pitch is ingericht. De organisatie nodigt daarbij geïnteresseerden uit voor een kennismaking. Bureaus mogen de kennismaking naar eigen smaak invullen. Dat laat communicatiemanager Joost Heeroma van Tempo-Team weten. Beauty contest De branchevereniging VEA riep haar leden op niet mee te doen aan ‘dergelijke pitches’ die directeur Cees Wijnnobel omschreef als ‘ongeleide ongebreidelde beauty contest’. De deadline voor inschrijving is inmiddels geweest en 21 bureaus zijn op de koffie gekomen bij Tempo-Team. Vandaag plaatste Adformatie een blog van Ivo Roefs, co-ceo van DDB & Tribal Amsterdam, over deze veelbesproken pitch. Zijn bureau stapte tussentijds uit het proces. Joost Heeroma van Tempo-Team: ‘Jammer dat Ivo het zo ziet. Wij zijn in de overtuiging dat we op deze wijze het beste voor Tempo-Team kunnen selecteren. We zijn blij dat er ook een groot aantal bureaus is dat heeft aangegeven verder te gaan.’ Bron: Tempo Team, 25 februari 2016 en Adformatie intermediairs, Tempo-Team Print Over de auteur Over Redactie FlexNieuws Redactie van Flexnieuws - interviews, artikelen, aankondigingen en persberichten. Bekijk alle berichten van Redactie FlexNieuws