"Voor futureproof ondernemen in flex"
SLUIT MENU

SharePeople schudt zelfstandig ondernemers wakker met campagne

deelnemers campagne SharePeople
De campagne is gemaakt door enkele ondernemers die al deelnemer zijn bij SharePeople.

SharePeople start een campagne op de radio, online en in dagbladen om ondernemers wakker te schudden.

Cosmas Blaauw, oprichter van SharePeople: “Juist in deze tijd van corona ervaren veel ondernemers wat het betekent als hun financiële buffers krimpen. Veel ondernemers kunnen niet drie maanden zonder inkomen. Tegelijkertijd neemt het risico op arbeidsongeschiktheid toe.

Het overheersende beeld bij zzp’ers is dat een arbeidsongeschiktheidsverzekering duur is. Bij SharePeople kun je al een vangnet regelen voor arbeidsongeschiktheid vanaf 1 euro per dag. Dat weten nog veel te weinig zzp’ers.”

Cosmas Blaauw: “De kosten voor onze oplossing zijn lager dan bij schenkkringen en goed voorspelbaar, want gebaseerd op het ziektepercentage. Bovendien zit er geen marge tussen dat wat de zieken krijgen en dat wat er door de deelnemers betaald wordt.”

Bron: SharePeople, persbericht 5 oktober 2020

Zie ook
Crowdsurance van SharePeople betaalbaar alternatief voor AOV
AOV-vangnet voor zelfstandigen, wat biedt SamSam?
AOV voor zelfstandigen in de bouw en andere professionals

Hinke Wever is een creatieve verbinder van werk- en levensterreinen. Ze was als redacteur vanaf de start betrokken bij FlexNieuws.