loading
views

ManpowerGroup kiest Carlijn Postma voor contentmarketing

ManpowerGroup kiest Carlijn Postma voor contentmarketing

ManpowerGroup heeft The Post gekozen als partner op het gebied van contentmarketing in Nederland.

Het Zwolse contentmarketingbureau dat is opgericht door Carlijn Postma, Content Marketing Vrouw van het jaar 2017, voorziet de internationaal opererende HR-specialist in de nieuwe samenwerking van content en wordt verantwoordelijk voor de productie van tekst, beeld en geluid voor de vele verschillende labels van ManpowerGroup in Nederland.

ManpowerGroup ondersteunt haar opdrachtgevers in hun groei met vernieuwende oplossingen op het gebied van flexibele arbeid en het vinden en binden van talent. Contentmarketing is hierin een belangrijk middel. The Post heeft de contentmarketingstrategie en –kalender voor ManpowerGroup mede ontwikkeld en is gestart met de productie en publicatie van diverse uitingen. “Het is erg prettig dat we voor alle verschillende labels van ManpowerGroup aan de slag zijn gegaan”, aldus Carlijn Postma, partner bij The Post. “Hierdoor hebben we een allesomvattende contentstrategie opgesteld, die in alle labels terugkomt. Zo kunnen wij niet alleen efficiënt en gericht werken, maar leveren we ook een belangrijke bijdrage aan de synergie tussen de labels.”

Relevante content
“ManpowerGroup brengt vraag en aanbod van talent overal ter wereld met elkaar in contact”, aldus Brenda de Groot, Teamleider Marketing & Communicatie bij ManpowerGroup. “Met de nieuwe contentmarketingstrategie zetten we ManpowerGroup neer als vernieuwer van werk. De arbeidsmarkt is enorm aan het veranderen en ManpowerGroup is met al haar kennis en ervaring de expert voor zowel werkgevers als werknemers.”

Postma: “We zijn op zoek naar de verhalen achter werk. Er is veel aan het veranderen op de arbeidsmarkt. Met echte verhalen van werkgevers en werknemers laten we niet alleen zien welke consequenties dat heeft voor werkgevers en werknemers, maar ook welke kansen het biedt. Door relevante en effectieve content te creëren, bouwen we constructief aan een loyaal en betrokken publiek voor ManpowerGroup en haar labels.” Het partnerschap tussen ManpowerGroup en The Post is afgesloten met de intentie er een meerjarige samenwerking van te maken.

Bron: ManpowerGroup, 17 september 2018

Gerelateerd nieuws


Meer uit deze rubriek