loading
views

Nederland kleurt oranje voor het WK Lamzakken

Nederland kleurt oranje voor het WK Lamzakken

Op 14 juni is de aftrap van het WK Lamzakken. Het technische uitzendbureau Aditech heeft dit WK in het leven geroepen om het gemis van het Nederlands Elftal op het WK voetbal te verzachten.

Monteurs en klanten van het uitzendbureau krijgen hiermee gelegenheid om te genieten van hun welverdiende rust. Hun werk is in deze drukke tijd volgens Aditech een topsport geworden.

WK Lamzakken
Op 14 juni gaat het WK voetbal in Rusland van start. Het Nederlands Elftal is er dit jaar niet bij. Juist daarom organiseert Aditech op hetzelfde moment een alternatief WK: het WK Lamzakken. Alle monteurs en klanten van het uitzendbureau ontvangen een oranje zitzak. Zij worden uitgedaagd om een luie of grappige foto met de zitzak te maken en deze op te sturen naar de speciale website van het WK Lamzakken. En er staat veel op het spel. De winnaar mag er namelijk even lekker tussenuit en ontvangt een weekend lamzakken ter waarde van €1.000,-.

Aditech, actie WK Lamzakken

Druk op technisch personeel
Aditech wil met deze actie onder andere inspelen op de schaarste in de techniek. Volgens cijfers van het Researchcentrum voor Onderwijs en Arbeidsmarkt (ROA) van de Universiteit van Maastricht zal het tekort in de techniek blijven groeien. Dat betekent dat alle technici die nu voor bedrijven en uitzendbureaus werken het alleen maar drukker krijgen. Bowy van Dam, marketeer bij Aditech: “We merken dat de druk op technisch personeel alleen maar toeneemt. Doordat er weinig nieuwe vakmensen bijkomen, is het voor onze monteurs flink aanpoten. Bovendien komen onze klanten steeds vaker mensen te kort. In deze tijd verdienen zij het om eens te luieren. Het WK Lamzakken is door Aditech in het leven geroepen om dat te realiseren.”

Oranjefeest
Het WK Lamzakken oogst ook aandacht op de bouwplaats. Diverse bouwplaatsen in het land kleuren oranje door een bezoek van Aditech. Via de speciale website van het WK Lamzakken kan men zijn of haar project opgeven. Jeffrey van Oostrum, directeur van Aditech: “Aandacht geven aan onze monteurs en klanten. We hebben gezien dat dat ontzettend belangrijk is. Met deze actie willen we laten zien dat we aan hen denken en dat we hen ook plezier in en naast hun werk gunnen.” Nederland kijkt dit jaar dus niet naar het Nederlands Elftal, maar naar het Oranjefeest op de bouw.

Bron: Aditech persbericht, 15 juni 2018

Gerelateerd nieuws


Meer uit deze rubriek