"Voor futureproof ondernemen in flex"
SLUIT MENU

SEU: imago onderzoek positief

Het SEU imago onderzoek is afgerond. Op een schaal van 1 t/m 5 wordt SEU met een 3.75 positief beoordeeld.

Bijna 90 procent van de respondenten geeft aan een positieve ervaring te hebben met SEU, waarvan 77% aangeeft dat er in de markt positief gesproken wordt over SEU. SEU wordt omschreven als: doelgericht, streng en accuraat.

Informatiebehoefte
Respondenten geven aan dat zij graag geïnformeerd worden door SEU. Zij ontvangen naast branche informatie graag informatie en tips over het SEU Examen. Aansluitend op deze uitkomsten introduceert SEU een nieuwsbrief voor deelnemers aan haar examen. De nieuwsbrief voor werkgevers en opleiders is vernieuwd. Aanmelden voor de SEU nieuwsbrief kan via de website.

Wat kan beter?
SEU is blij met de positieve uitkomsten van het onderzoek, maar ook met de aandachtspunten die naar voren zijn gekomen. Daarom richt SEU haar pijlen op het verbeteren van het imago van het examen, het vergroten van haar naamsbekendheid en de zichtbaarheid op social media.

Bron: SEU, 20 april 2017

Hinke Wever is een creatieve verbinder van werk- en levensterreinen. Ze was als redacteur vanaf de start betrokken bij FlexNieuws.