Redactie FlexNieuws 21 september 2015 0 reacties Print Textkernel onderzoek Candidate ExperienceOm een beter beeld te krijgen van de kandidaatervaring in Nederlandse sollicitatieprocessen heeft Textkernel onderzoek gedaan. De resultaten zijn afkomstig van een studie die Textkernel gedaan heeft onder 52 werkgevers in Nederland over hun candidate experience. Highlights: 71% is er van overtuigd dat een betere candidate experience een positieve invloed heeft op het employer brand 87% vindt dat zijn/haar bedrijf meer moet investeren in de candidate experience In 52% van de gevallen is het niet mogelijk mobiel te solliciteren 35% ontvangt nog steeds sollicitaties per post 23% doet niets met de kandidaten die de baan niet hebben gekregen Download hier het rapport: De Candidate Experience in Nederland. Bron: Textkernel, 17 september 2015 candidate-experience, recruitment, textkernel Print Over de auteur Over Redactie FlexNieuws Redactie van Flexnieuws - interviews, artikelen, aankondigingen en persberichten. Bekijk alle berichten van Redactie FlexNieuws