loading
views

Careermaker zet Fieldmanagement in

Careermaker zet Fieldmanagement in

Careermaker zet een nieuwe stap in zijn ontwikkeling tot full service uitzendbureau binnen de Telecom.

Per 1 mei zet Careermaker fieldmanagement in om de kwaliteit en de efficiëntie van de ca. 125 monteurs die dagelijks aan het werk zijn via Careermaker te waarborgen.

Kwaliteit
Primair is fieldmanagment erop gericht om de kwaliteit van de werkzaamheden van de field service engineers en dienstverlening van Careermaker te waarborgen. Vestigingsmanager Melissa van Putten hierover: ‘De field service engineers worden beoordeeld op een aantal facetten, zoals klanttevredenheid, technische kennis en snelheid. Daniel Sulaiman (Fieldmanager Telecom) zal vanuit zijn rol een actieve bijdrage leveren om de engineers mee te helpen op het gewenste niveau te komen of blijven. Zo wordt vervroegde uitstroom voorkomen en zal zowel de klant- als medewerkertevredenheid stijgen.’

Persoonlijke aandacht
Dagelijks zijn er binnen het specialisme Telecom zo’n 125 monteurs aan het werk. Vaak werken zij zelfstandig en bezoeken zij klanten op locatie voor het aansluiten van telefonie, internet en interactieve televisiepakketten. ‘Wij vinden het belangrijk dat onze monteurs persoonlijke aandacht krijgen,’ aldus Sulaiman. ‘Vanuit het fieldmanagement zullen wij hen ‘on the job’ coachen en tips & tricks meegeven over hun werkzaamheden. Op die manier kunnen zij zich ontwikkelen in hun vakgebied en helpen wij hen mee in het begeleiden van hun loopbaan. En uiteindelijk betekent efficiënt en kwalitatief werken winst voor de kandidaat en opdrachtgever, en dus ook voor Careermaker.’

Als fieldmanager zal Daniel 4 dagen in de week op locatie in het land aanspreekpunt zijn voor de field service engineers, die via Careermaker bij diverse opdrachtgevers binnen de Telecombranche werken.

Bron: Careermaker, 23 mei 2013

Gerelateerd nieuws


Meer uit deze rubriek