loading
views

Red Qube ontwikkelt arbeidsmarktcampagne voor ATC Group

Kijk op redqube.nl

17 januari 2012

Financieel dienstverlener ATC Group is voor haar arbeidsmarktcampagne, inclusief een geheel vernieuwde recruitment website, in zee gegaan met recruitment adviesbureau Red Qube.

Red Qube, onlangs ook al verantwoordelijk voor de nieuwe recruitmentwebsite van De Bijenkorf, lanceerde de campagne `Join our ambition´voor ATC met als doel om de vacatures van het internationale trustkantoor beter onder aandacht te brengen van de arbeidsmarkt en om ATC een duidelijk en herkenbaar gezicht te geven als werkgever binnen de financiële dienstverlening.

Arbeidsmarkt campagne ATC-Group "Join-our-Ambition"

Léon Frantzen, ATC
ATC is blij met zowel de nieuwe website als met de employer branding campagne. Léon Frantzen: “Vanuit de initiële opdracht een career website te ontwikkelen heeft Red Qube meteen actief nagedacht over employer branding. Zelf waren we nog niet zo ver. Red Qube heeft ons uitgedaagd na te denken over waar we voor staan en wat ons onderscheidt in de arbeidsmarkt. We zijn trots op wat er uitgekomen is.”

Ramses Serno, Red Qube
ATC profileert zich in de campagne ‘Join our Ambtion’ als internationaal en ambitieus werkgever met goede onderlinge verhoudingen en met veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei. “De waarden die binnen ATC Group gelden en de wensen vanuit de krapper wordende arbeidsmarkt hebben we op elkaar afgestemd en deze hebben we vertaald naar één centraal thema ´Join our Ambition´ met daaronder een 4-tal uitingen en pay-off´s,” aldus Ramses Serno van Red Qube.

Nieuwe websites
De campagne is mede ter ondersteuning van de lancering van de nieuwe recruitment websites van ATC, www.careers-atc.com en www.werkenbijatc.nl. Het gaat hierbij om een tweetal websites, omdat er zowel een Nederlands- als Engelstalige website is neergezet door Red Qube met het oog op Nederlandse en Internationale doelgroepen en bijbehorend online zoekgedrag. Karlien Donders: “Wat ons betreft moet een recruitmentwebsite voldoen aan drie toetsingscriteria: traceable, usable en visible.

Indexeerbaar
Gebruiksvriendelijkheid, design en uitstraling zijn uiteraard van groot belang en komen prominent naar voren op de nieuwe website. Minder zichtbaar, maar minstens even zo belangrijk in de huidige arbeidsmarkt is dat zowel de website als de vacatures goed vindbaar en indexeerbaar zijn voor zoekmachines en met name Google. Hierin heeft ATC met deze nieuwe website een grote stap vooruit gezet” aldus Donders, mede projectleider bij Red Qube.

Bron: Persbericht Red Qube, 16 januari 2012

Gerelateerd nieuws


Meer uit deze rubriek