loading
views

Uitzendkrachten niet ‘loslippig’ over DSB


 
| FlexNieuws » |
 

14 oktober 2009

Uitzendkrachten die door een call center zijn gerecruteerd hebben tijdens de voorbereidende werkzaamheden in het weekend nooit te horen gekregen dat de opdracht met DSB te maken had.

Dit gold eveneens voor het call center zelf dat door De Nederlandsche Bank (DNB) is ingeschakeld. Dit laat DNB vandaag weten op haar website naar aanleiding van mediaberichten over de vermeende ‘loslippigheid’ van call center-medewerkers.

Noodregeling DSB ná publicatie bekend
De call center-medewerkers kregen na publicatie van het persbericht op maandagochtend 12 oktober (11.46 uur) te horen dat de noodregeling voor DSB eerder die ochtend om 11.15 uur van toepassing was verklaard.

Bron: De Nederlandsche Bank, 14 oktober 2009



FlexService – home

Gerelateerd nieuws

  • Geen gerelateerde berichten gevonden.

Meer uit deze rubriek