loading
views

WeAreKeen – start-up voor tech/digital recruiters

WeAreKeen – start-up voor tech/digital recruiters

YoungCapital-veteranen lanceren start-up voor tech/digital recruiters.

De ‘Future of Work’ is digitaal, dat is een feit. Wie de beste IT & Digital talenten aan zich weet te binden, maakt de meeste kans om succesvol te zijn en te blijven. Om deze mensen te vinden heb je de allerbeste tech/digital recruiters nodig.

Daarom zijn Annemarie Sterk (laatste functie bij YoungCapital: Manager International Recruitment) en Doeke Geertsma (laatste functie bij YoungCapital: Commercial Director Deutschland) samen met de ervaren uitzend-ondernemer Johan Rensing (voormalig eigenaar Students for Students en BikeFlex) op 1 januari 2018 een detacheringsclub voor tech/digital recruiters begonnen: WeAreKeen. Zij geven jonge tech/digital recruiters twee jaar lang middels een traineeship uitdagende klussen bij verschillende opdrachtgevers. In binnen- en buitenland. Van start-up tot tech corporate.

Het traineeship is met behulp van ‘industry-experts’ uit heel Europa samengesteld. Naast een sterk inhoudelijk programma – zal het traineeship onder meer voorzien in de behoefte van jonge mensen om continu te willen leren, ‘purpose’ vol te werken en hun eigen ‘work-life-balance’ te organiseren. WeAreKeen springt hiermee in op de drie belangrijkste drijfveren bij deze steeds schaarser wordende doelgroep.

WeAreKeen streeft ernaar om een unieke community op te bouwen met al haar medewerkers. Daarom geeft WeAreKeen als eerste Europese detacheringsclub alle – interne & externe – medewerkers aandelen in de organisatie. In eerste instantie wordt 10% van de aandelen apart gezet. Dit kan in een later stadium nog uitgebreid worden.

YoungCapital is één van de launching customers van WeAreKeen, net als Takeaway.com en TATA Steel.

Bron: WeAreKeen, 12 februari 2018

Gerelateerd nieuws


Meer uit deze rubriek