loading
views

Mariëtte Leenhouts directeur Marketing en Communicatie bij Randstad Groep NL

Mariëtte Leenhouts directeur Marketing en Communicatie bij Randstad Groep NL

Mariëtte Leenhouts is deze week gestart als directeur Marketing en Communicatie bij Randstad Groep Nederland.

Zij wordt verantwoordelijk voor market intelligence, innovatie, branding, communicatie, online, CRM, PR en events van de merken Randstad, Tempo-Team en Yacht. Leenhouts werkte eerder voor Sara Lee, Heineken en global marketing consultancy Kantar Consulting. Onlangs maakte ze de overstap van telecom, als brand & comms director van VodafoneZiggo, naar de HR-dienstverlener.

Leenhouts koos deze zomer 2017 nadrukkelijk voor Randstad Groep Nederland en kreeg de afgelopen maanden de gelegenheid zich voor te bereiden op haar nieuwe klus: “De cultuur van Randstad sprak me direct aan, maar wat me vooral trof, is de kernactiviteit van Randstad: mensen aan het werk helpen en daarmee wezenlijk impact kunnen maken op hun leven. De strategie van Randstad, Human Forward, waarbij technologie mensen in staat stelt het beste uit zichzelf te halen, spreekt mij enorm aan. Het voelt als een geweldige kans om daar samen met mijn nieuwe team een bijdrage aan te leveren.”

Bron: Randstad, 5 januari 2018

Gerelateerd nieuws


Meer uit deze rubriek