"Voor futureproof ondernemen in flex"
SLUIT MENU

Recruitz.io gelanceerd: Artificial Intelligence Recruitment platform

recruitz1

Ondernemer Lars Wetemans lanceert vandaag (2 juni)  het Artificial Intelligence platform Recruitz.io.

Recruitz.io is het eerste volledig geautomatiseerde vacature marketing platform dat bedrijven en recruitment organisaties helpt om effectieve online wervingscampagnes uit te voeren.

‘Een nieuwe recruitmentwereld’
“Op donderdag 2 juni gaan wij live en begint onze missie om de vastgeroeste recruitment wereld voorgoed te veranderen”, zo vertelt Wetemans (CEO). “Door gebruik te maken van kunstmatige intelligentie bereiken wij op een compleet nieuwe manier het juiste talent op de online media die zij dagelijks, in tegenstelling tot traditionele wervingskanalen, daadwerkelijk gebruiken.”

recruitz2

Talent bereiken
Recruitz.io is een data-gedreven platform waarin programmatic advertising, kunstmatige intelligentie en een verscheidenheid aan online media kanalen worden gecombineerd om advertenties voor vacatures te optimaliseren. Het doel: bedrijven verbinden met kwalitatief hoogstaand talent dat zij anders niet hadden bereikt.

Wetemans: “Zij zijn niet actief op bovenstaande vacaturesites, wel op social media, online communities en zoekmachines als Google. Een recente studie heeft zelfs laten zien dat 73% van de 18-34 jarigen hun laatste baan heeft gevonden via social media en dat #vacature de populairste hashtag van 2015 was”.

Onder de eerste 20 klanten die de eerste versie van ons platform hebben gebruikt bevinden zich onder andere Kuehne+Nagel, USG People en KFC, allen hebben meerdere succesvolle campagnes gedraaid.

Bron: recruitz.io, 1 juni 2016

Hinke Wever is een creatieve verbinder van werk- en levensterreinen. Ze was als redacteur vanaf de start betrokken bij FlexNieuws.