loading
views

Xperience day: intelligent tools, recruitment marketing en online zichtbaarheid

IMG_2028

Gisteren heeft de eerste Xperience day van 2016 plaatsgevonden in het Brinkhuis in Laren.

Het evenement is georganiseerd door FSGroep, hét platform voor intermediairs binnen de flexbranche. Met deze kosteloze informatie-ochtend voorziet FSGroep de flexbranche van kennis over software en strategieën, die flexondernemers helpt actuele thema’s binnen de markt te tackelen.

Intelligent tools
Arjan Seunninga gaf een demonstratie van de intelligent tools van HelloFlex. Inmiddels bevat HelloFlex een groot aantal handige intelligente tools die al door meer dan 250 personeelsintermediairs worden gebruikt. In een interactieve sessie liet Seunninga zien hoe deze tools kunnen helpen je werkprocessen te optimaliseren, in het bijzonder de complexe samenwerking van de intermediair met haar inleners en flexwerkers.

13254560_622816194554556_3232416329801481043_n

Recruitment marketing en online zichtbaarheid van jobs
Marieke Rodenrijs en Joost de Zwart (VONQ) lieten bezoekers zien hoe je je doelgroepen bereikt met de inzet van online recruitment marketing.

Ten slotte dook Joeri Mesens (theMatchBox) in de wereld van zoekmachines en data, en op welke wijze je deze aanwendt om meer online zichtbaarheid te genereren voor vacatures.

Xperience day 2016
FSGroep organiseert meerdere Xperience days in 2016. De tweede editie staat gepland op 2 juni en focust zich op dezelfde onderwerpen. Gratis aanmelden is mogelijk via de website.

Dutch Tech Fab 50
FSGroep staat in de lijst met 50 meest veelbelovende Tech bedrijven van Nederland. Deze lijst wordt jaarlijks opgesteld door METISfiles, en onafhankelijk marktonderzoek- en consultancybureau gespecialiseerd in de IT-markt.

Bron: FSGroep, 20 mei 2016

Gerelateerd nieuws


Meer uit deze rubriek