loading
views

Timing ontwikkelt nieuw uitzendmodel

Timing ontwikkelt nieuw uitzendmodel

Uitzendorganisatie Timing presenteert Timing FWD>>, een nieuw uitzendmodel, bedoeld om in te spelen op de veranderende uitzendmarkt. 

Met deze dochteronderneming wil Timing voorsorteren op de uitzendmarkt van de toekomst. De nieuwe organisatie zet big data en multidisciplinaire teams in om zogeheten ‘disruptieve innovaties’ op het gebied van flexibele arbeid te ontwikkelen en deze binnen de eigen sector te introduceren.

“Als uitzendorganisatie merken we dat de dienstverlening binnen onze sector zich flink uitbreidt naar met name (online) profilering en HR-toepassingen”, aldus commercieel directeur Paul Haarhuis.

Voorspellen en beïnvloeden
Met behulp van big data gaat Timing FWD>> verschillende informatiestromen combineren en zoeken naar significante verbanden. In multidisciplinaire teams worden de dataverbanden geanalyseerd en met die informatie worden innovaties gerealiseerd. Paul Haarhuis: “Door onze eigen kennis te combineren met externe informatiebronnen denken wij veranderingen op de arbeidsmarkt te kunnen voorspellen en beïnvloeden. Met Timing FWD>> spelen wij vandaag in op de veranderingen die morgen ontstaan.”

Snelverdiend.nl
De eerste innovatie uit de koker van Timing FWD>> is een feit: Snelverdiend.nl. Snelverdiend.nl is een online platform waar bedrijven en organisaties opdrachten kunnen uitzetten in de vorm van online ‘micro-jobs’. Snelverdiend.nl matcht deze opdrachten met gebruikers van het platform die deze online kunnen uitvoeren. Het is daarmee het eerste Nederlandse online micro-jobbing platform.

Intensief samenwerken
Met de nieuwe dochteronderneming geeft Timing invulling aan wensen van zowel opdrachtgevers als flexkrachten. Timing FWD>> wil intensief samenwerken met externe partners en start-ups.

Bron, Timing, 27 januari 2016

Gerelateerd nieuws


Meer uit deze rubriek