loading
views

Maandag® detacheert in publieke sector

Maandag® detacheert in publieke sector

Detacheerder Maandag® benadrukt zijn positie in de publieke sector met de campagne ‘groen bloed doet goed.’

De landelijke campagne wordt multimediaal ingezet met onder andere commercials op radio en tv. Volgens Maandag® is er behoefte aan mensen die out-of-the-box denken, maar inside-the-box handelen. Een belangrijke combinatie in het publieke domein: de frisse energie van buiten af, maar met de kennis en ervaring van binnenuit. Maandag® heeft meer dan 1600 professionals in dienst, actief in de zorg, het onderwijs en de overheid. Daarmee is Maandag® dé detacheerder van de publieke sector.

Maandag® onderstreept haar positie als specialist in de publieke sector met het uitbrengen van het boek ‘tot 2020.’. Dit boek is geschreven door trendwatcher Adjiedj Bakas, bekend van onder meer ‘De staat van morgen’. Bakas zet scherp en overzichtelijk de belangrijkste trends uiteen die we de komende jaren kunnen verwachten in het publieke domein. De door Bakas gesignaleerde trends zijn in samenwerking met Maandag® aangevuld met input van insiders uit de verschillende branches, zoals de VNG (Nederlandse gemeenten), de VO Raad (voortgezet onderwijs), ROS-en (stakeholders in de zorg) en Aedes (woningbouwcorporaties). Het boek zal beschikbaar zijn voor alle professionals in de publieke sector en is onder meer te verkrijgen via de website van Maandag®.

Bron: Maandag®, 31 augustus 2015

Gerelateerd nieuws


Meer uit deze rubriek