"Voor futureproof ondernemen in flex"
SLUIT MENU

GOODMORNING campagne ‘Goedkope arbeid.nl’

De campagne “GoedkopeArbeid.nl” in het stadion van NAC Breda heeft zijn werk voor GOODMORNING sinds november meer dan gedaan.

GOODMORNING levert Poolse en Roemeense arbeidskrachten voor seizoenswerk. De campagne bij NAC Breda legde het uitzendbureau geen windeieren.

De reclame van de tweede sponsor van de Brabantse eredivisieclub “triggert nogal”, zegt Cor Konings, directeur van uitzendorganisatie GOODMORNING BV. Met teksten als “de voordeligste personeelsoplossing binnen handbereik” en “goedkope arbeid messcherp” trekt de site volop belangstelling van werkgevers. Ook op de site: “Door slimme inzet van personeel zoals jeugdigen, het gebruikmaken van subsidiemogelijkheden en het gebruikmaken van instromers die wij voor één jaar lang tegen het wettelijk minimumloon kunnen aanbieden.”

Via NAC heeft GOODMORNING de nodige aandacht gekregen, toch wordt aan het einde van het seizoen het contract niet verlengd. “We hebben een driejarig contract gesloten. Dat loopt af. We hebben ondertussen weer andere projecten gekozen. Maar onze naam zit nu goed tussen de oren. Dat was onze doelstelling.”

Bron: Goodmorning en Volkkrant.nl, 26 januari 2015

Hinke Wever is een creatieve verbinder van werk- en levensterreinen. Ze was als redacteur vanaf de start betrokken bij FlexNieuws.