loading
views

Continu hoofdsponsor schaatsteam Marianne Timmer

Continu hoofdsponsor schaatsteam Marianne Timmer

Continu: ‘Voor ons was het liefde op het eerste gezicht’

Continu wordt voor de komende vier jaar hoofdsponsor van het schaatsteam van Marianne Timmer.

Liga heeft zich recent teruggetrokken als sponsor.

Ramses Peppinck

Waarom besloot Continu de nieuwe hoofdsponsor te worden?
Ramses Peppinck, Directeur Marketing Continu: “Wij waren in het afgelopen jaar al subsponsor van het team Liga. Tijdens dit jaar hebben wij ervaring op kunnen doen met deze vorm van sport sponsoring.

Twitter Marianne Timmer, sponsoring schaatsteam

We onderzoeken al een aantal jaren hoe we onze naamsbekendheid kunnen optimaliseren. We zitten tussen servet en tafellaken in. We willen nu door dat tafellaken heen. Wij willen sympathiek worden gevonden door een breed publiek. Het ligt voor de hand om dan in sport sponsoring te stappen. In ons DNA staat Hollands Ondernemerschap met hoofdletters geschreven en daarom was de match met het schaatsen snel gemaakt. Dit is een oer-Hollandse sport. Bij het schaatsen gaat het om individuele prestaties en teamspirit.

Team Continu is een onderdeel van het 5-jarenplan (2013-2017) van Continu. Het voornaamste doel van dit 5-jarenplan is – onder meer door vergroting van de naamsbekendheid – te bereiken dat we 2 x zo groot worden.

Detachering Bouw en Industrie
Wij detacheren onder andere medewerkers in de bouw & industrie. Ook in ons werk gaat het om individuele kracht in combinatie met teamwork.

Wij gaan voor de click die we voelen tussen onze mentaliteit als bedrijf en het team van Marianne Timmer. Wat dat betreft is er een echte match.

‘Wij waarderen enorm hoe zij zich als team presenteren’

Het was voor ons liefde op het eerste gezicht. Wij waarderen enorm hoe zich als team presenteren en daarnaast hoe zij met hun talenten omgaan.
Wij vinden het ook goed dat zij de huidige basis van het schaatsteam willen behouden willen behouden en nu rustig kunnen doorwerken richting het volgende schaatsseizoen.

Een greep uit de persaandacht die het heeft opgeleverd
> NOS
> AD
> De Telegraaf
> Volkskrant
> Schaatsupdate

Wij hebben veel ideeën voor de marketing rondom deze sponsoring. Die gaan wij in de komende periode uitwerken.
Op dit moment bereiken we hierdoor landelijk al veel positieve aandacht.
We verheugen ons op de samenwerking met de schaatsers uit Team Continu in de komende periode.”

Interview: Hinke Wever, FlexNieuws

Gerelateerd nieuws


Meer uit deze rubriek