loading
views

Brunel levert beste servicedesk van Nederland

De ICT-servicedesk van Provincie Friesland is onlangs in Leeuwarden verkozen tot de beste servicedesk van Nederland tijdens het Servicedesk Forum 2013. De servicedesk van de provincie wordt geoutsourced naar Brunel.

De ICT-servicedesk van Provincie Friesland is onlangs in Leeuwarden verkozen tot de beste servicedesk van Nederland tijdens het Servicedesk Forum 2013. De deelnemende servicedesks werden getoetst op innovatie, klanttevredenheid, efficiency en medewerkersontwikkeling. Volgens de jury heeft de Provincie Friesland grote stappen gemaakt op het terrein van klantvriendelijkheid en pro-activiteit van de servicedeskmedewerkers. Tijdens de prijsuitreiking verrasten de medewerkers van de Provincie Friesland de vakjury en bezoekers met een sketch waarin de ontwikkeling van de desk in de afgelopen zeven jaar werd weergegeven.

De servicedesk van de provincie wordt geoutsourced naar Brunel, een samenwerking waarbij Brunel een permanente bezetting garandeert en daarbij de training en opleiding van de medewerkers verzorgt. Brunel heeft de afgelopen jaren voor de Provincie Friesland onder meer zorg gedragen voor inwerkprogramma’s, trainingen, continuïteit en professionaliteit van de servicedesk.

Al eerder was Brunel op deze manier betrokken bij succesvolle co-sourcing projecten bij een tweetal andere winnaars van deze prestigieuze prijs.

Bron: Brunel, september 2013

Gerelateerd nieuws


Meer uit deze rubriek