loading
views

Careermaker: Nieuwe Missie & Visie

Careermaker: Nieuwe Missie & Visie

Begin 2013 presenteerde directeur Martijn de Jong tijdens de officiële kick-off voor alle medewerkers de nieuwe Missie & Visie van Careermaker.

Bij Careermaker gaat het om ambities. We helpen onze kandidaten, klanten en collega’s hun ambities te verwezenlijken.

Vanuit deze missie is de slogan ‘Share Your Ambition’ ontstaan. De komende jaren zal deze centraal staan binnen Careermaker. Directeur Martijn de Jong zegt hier het volgende over: ‘We hebben met een kritische blik naar onze eigen organisatie gekeken en hebben geconcludeerd dat alles wat we doen te herleiden valt naar het verwezenlijken van ambities. Of het nu de opdrachtgever is met een wervingsvraagstuk, of de werkzoekende die op zoek is naar zijn of haar ideale baan, alles heeft te maken met ambities. Hetzelfde geldt voor ons eigen personeel. We willen met deze missie ook aangeven dat zij voor een organisatie werken die hen verder probeert te helpen in hun carrière.’

Martijn de Jong
“Wij willen de best presterende MKB Uitzendorganisatie van Nederland zijn. Wij onderscheiden ons op kwaliteit, snelheid en deskundigheid.” Over deze nieuwe visie zegt Martijn de Jong het volgende: ‘Deze waarden komen al jaren terug in onze dienstverlening, zonder dat we dit op deze wijze geformuleerd hadden. We vonden het tijd om dit verder gestalte te geven. Er zijn de afgelopen periode nieuwe medewerkers aangenomen en wij willen ook hen meegeven wie we zijn en wat ons succesvol maakt’, aldus de Jong.

De organisatie is de laatste jaren steeds meer gegroeid in haar rol van professioneel partner, waarbij het informele karakter bewaard is gebleven dat de winnaar van de prijs MKB Uitzendbureau 2011 zo kenmerkt. 2012 is een succesvol jaar geweest voor de organisatie en de start van 2013 is zeer veelbelovend gebleken. Commercieel Manager Jorrit Brocaar over deze ontwikkeling: ‘We leveren maatwerk. Elke klantvraag behandelen we met een hoge mate van flexibiliteit, zonder dat de kwaliteit in het geding komt. Daarbij blijven we geloven in de kracht van een prettige omgang met onze klanten en kandidaten. Dit komt een samenwerking ten goede. Het is mooi om te zien dat deze zaken ook steeds meer terug te zien zijn in het positieve bedrijfsresultaat!’

Bron: Persbericht SEP Peeters, 1 maart 2013

Gerelateerd nieuws


Meer uit deze rubriek