loading
views

Adecco gaat webpoll’s actiever inzetten

Adecco gaat webpoll’s actiever inzetten

Gezien de verrassend hoge respons op de ‘webpoll’ over kerstgeschenken, heeft Adecco besloten haar websites actiever in te gaan zetten om te monitoren wat er onder werkend en werkzoekend Nederland leeft.

Een kerstpakket of eindejaarsgeschenk blijkt voor werkgevers een effectieve manier om een schouderklopje uit te delen. En medewerkers stellen dat bijzonder op prijs. Zo bleek uit een online peiling van Adecco Group Nederland, uitgevoerd via adecco.nl en ajilon.nl.

Adecco en Ajilon, actiever in contact met jongeren
Er verandert veel in de ‘wereld van werk’. Daarbij zijn alle ogen gericht op de nieuwe generatie die de arbeidsmarkt net betreden heeft of nog moet betreden. Adecco (General Staffing) en Ajilon (Professional Staffing) zitten wat dat betreft in de frontlinie. Veel jongeren maken hun start op de arbeidsmarkt immers via uitzend- en detacheringspecialisten. Vandaar het initiatief om via de eigen websites (adecco.nl en ajilon.nl) nog actiever met de nieuwste generatie in contact te treden, onder meer door uitdagende stellingen voor te leggen.

Actuele thema’s
Gezien de hoge respons heeft Adecco Group Nederland besloten met regelmaat uitdagende stellingen online te zetten. Die kunnen betrekking hebben op thema’s als Het Nieuwe Werken, social media, opleiding en ontwikkeling, het belang van maatschappelijk verantwoorde werkgeversinitiatieven, de werk/privé balans, enzovoorts. Opmerkelijke uitkomsten zullen nader geanalyseerd worden. De aldus op te bouwen kennis wordt gebruikt om de dienstverlening aan flexwerkers en klanten aan te scherpen.

Bron: Adecco Group Nederland, 29 januari 2013

Gerelateerd nieuws


Meer uit deze rubriek