loading
views

ABN-AMRO Uitzendmonitor: 2012 ‘Verloren jaar’ voor uitzendsector

ABN-AMRO Uitzendmonitor: 2012 ‘Verloren jaar’ voor uitzendsector

2012 is een verloren jaar, maar de omzetkrimp blijft beperkt tot 1,5% Een basis voor een snel herstel voor de uitzendbranche ontbreekt nog, maar …economische groei en omzetgroei in eindsectoren in 2013 geven ook uitzendomzet weer impulsen

Volgens de ABN Amro is het voor de uitzendbranche een ‘verloren jaar’. De sector krimpt in 2012 met 1,5% terwijl in 2011 de omzet nog groeide met 8,6%. Ook de eerste helft van 2013 trekt de markt voor uitzenders nog niet aan, zo laat het economisch bureau van ABN Amro woensdag in een analyse weten.
> Uitzendmonitor december 2012

Over heel 2013 zit er volgens ABN wel een groei van 1,5% in het vat voor de uitzendbranche.

Bron: ABN AMRO, 12 december 2012

Gerelateerd nieuws


Meer uit deze rubriek