loading
views

Artra krijgt CEDEO erkenning

ARTRA-logo

4 juli 2012

ARTRA heeft haar CEDEO-erkenning met bijzonder hoge klanttevredenheidsscores van 94,5% voor maatwerk en 91,3% voor open opleidingen in ontvangst genomen.

Uit de resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek, afgenomen onder twintig referenten (contactpersonen bij klanten, welke gedurende het afgelopen jaar zaken hebben gedaan met ARTRA) tussen februari en mei 2012, komen alle relevante onderdelen uit de dienstverlening van ARTRA naar voren. Met de totaalscores die elk boven de 90% uitkomen, zijn de meeste klanten tevreden tot zeer tevreden over deze dienstverlening. Geen enkel onderdeel scoort onder de maat. Belangrijke uitkomsten zijn dat ARTRA zorgvuldig te werk gaat en dat de communicatie met de klant een erg gewaardeerd pluspunt is. Referenten merkten op dat ARTRA zeer flexibel inspeelt op klantvragen; “zelfs adhoc kunnen er vaak nog zaken worden aangepast.” Ook wordt in het rapport meerdere malen belicht dat de communicatie vanuit ARTRA erg positief en klantgericht is. Over de trainers zegt het rapport: “Lovend is men over de trainers die door ARTRA worden ingezet. Men vindt hen zeer ervaren, enthousiast, betrokken en prettig in de omgang.”

Ellen van Hierden, directeur van ARTRA reageert: ‘Ik ben enorm tevreden met de uitslag! Ik zie hierin letterlijk terug dat onze missie zich direct vertaalt in hoge klanttevredenheidsscores. Op alle onderdelen van het voortraject en administratie tot aan de uitvoering van de trainers, het trainingsmateriaal waaronder ook e-learning, het accountbeheer en de prijs-kwaliteitverhouding scoren we hoog tot zeer hoog. Ik kan dus niet anders dan trots zijn op onze organisatie! Natuurlijk komen er ook altijd leerpunten naar voren in zo een rapport, zo zou het natraject wat uitgebreider kunnen en zou de administratie op gebied van het aanmelden van kandidaten ten behoeve van de open opleidingen nog functioneler kunnen. Hier gaan we aan werken. Deze tips neem ik graag ter harte.’

CEDEO-erkenning
De Cedeo-erkenning is sinds het ontstaan van CEDEO in 1980 uitgegroeid tot hét keurmerk voor de hele Nederlandse HR-sector. Op basis van klanttevredenheidsonderzoek onder gebruikers voorziet Cedeo in de behoefte aan inventarisatie en kwaliteitswaarborging bij de inkopers van bedrijfsopleidingen en andere HR-diensten.

Bron: Artra Persbericht, 3 juli 2012

Gerelateerd nieuws

  • Geen gerelateerde berichten gevonden.

Meer uit deze rubriek