loading
views

Weekblad Intermediair wordt digitaal platform

26 juni 2012

Weekblad Intermediair verdwijnt in gedrukte vorm, als gevolg van reorganisaties bij VNU Media.

Het Weekblad Intermediair, dat nu nog via gesloten circulatie wordt verspreid onder circa 150.000 abonnees, wordt vervangen door een volledig nieuw interactief, digitaal magazine onder dezelfde naam. Het bedrijf kan op deze wijze een nog bredere en grotere doelgroep van hoogopgeleiden bereiken.

Meerwaarde
“We willen onder meer een kwalitatieve dienstverlener zijn voor HR professionals,” zegt Dirk Velghe, algemeen directeur van VNU Vacature Media. “We gaan ook meerwaarde brengen voor degenen die actief of latent op zoek zijn naar een andere job. VNU Vacature Media zal zich zo onderscheiden van andere partijen in de markt.”

Koppeling met recruitment-pagina’s in Volkskrant, AD, Trouw en Parool
Intermediair wordt als merk gekoppeld aan en geïntegreerd met bestaande recruitment-pagina’s van de Volkskrant, AD, Trouw en Het Parool. De koppeling van krantentitels aan het merk Intermediair zal het voor klanten mogelijk maken om vacatures vanuit de kranten door te plaatsen naar de site en het digitale magazine Intermediair. Hierdoor worden bereik, zichtbaarheid en respons verder vergroot.

Bron: VNU Media, 25 juni 2012

Gerelateerd nieuws


Meer uit deze rubriek