loading
views

Strategische doelen USG People

Logo USG People

28 maart 2012

Strategische doelen USG People

Persbericht:

“In 2011 heeft USG People meer focus in de organisatie aangebracht door een herijking van de strategie. De focus, de organisatie en de merken van USG People zijn daarbij optimaal afgestemd op de trends in de industrie en op de divergerende behoeften van kandidaten en klanten binnen de dienstverlening van USG People. Daarbij worden seperate business modellen gehanteerd die specifiek zijn toegesneden op de dynamiek in de verschillende markten. USG People onderscheidt drie productmarktcombinaties met ieder een eigen focusgebied.

1. General Staffing
2. Specialist Staffing
3. Professionals

USG People heeft door de jaren heen een uitstekende kennis opgebouwd van de diverse arbeidsmarkten en neemt onderscheidende posities in de genoemde divisies in, in het bijzonder bij de specialistische dienstverlening (Specialist Staffing) en in het hogeropgeleidensegment (Professionals).

USG People streeft naar leidende posities in geselecteerde markten zoals een bepaalde regio, bij een specifieke klantengroep (bijvoorbeeld MKB) of in een geselecteerd vakgebied. Met de herijkte strategie wordt beoogd de posities vooral uit te breiden in perspectiefrijke en goed renderende groeimarkten waarbij steeds gestreefd wordt naar een maximaal rendement en het creëren van waarde. USG People streeft naar een EBITDA marge van 6% gemiddeld over de cyclus.”

Bron: Persbericht USG people, 28 maart 2012

Gerelateerd nieuws


Meer uit deze rubriek