loading
views

Ad Rem heeft een nieuwe naam: ASA Young Professionals

Logo USG People15 februari 2012

Naast een nieuwe naam heeft ASA een nieuwe merkstrategie en huisstijl
Ad Rem, de arbeidsspecialist in de bemiddeling van hoogopgeleide starters, heet vanaf heden ASA Young Professionals. Samen met ASA Student valt dit label onder het overkoepelende merk ASA. Bij de nieuwe naam hoort ook een nieuwe merkstrategie en huisstijl. In de nieuwe merkstrategie legt ASA de nadruk op haar rol als talentversneller voor studenten en young professionals. De nieuwe huisstijl draagt beter uit waar ASA voor staat en hiermee kan zij de doelgroep nog beter bereiken.

ASA talent.nl

ASA de talentversneller
ASA verbindt zich vanaf de studie tot en met de start van de carrière aan haar kandidaten. Hierbij werpt ASA zich op als ‘talentversneller’ waardoor studenten en young professionals hun talenten via ASA kunnen ontdekken, ontwikkelen en benutten. Tijdens de studie ontdekken studenten hun talenten via leuke bijbanen. Verderop in de studie ontwikkelen zij hun talenten via bijbanen die in het verlengde van hun studie liggen. Na het afstuderen zoekt ASA de juiste baan en het juiste bedrijf die optimaal aansluiten bij de studie en de kernkwaliteiten van de kandidaat. ASA vormt de brug tussen het bedrijfsleven en hoogopgeleid jong talent. Zij faciliteert, inspireert en adviseert bedrijven over de inzet van hoogopgeleide studenten en starters.

ASA merkstrategie
Katinka Habermehl-Reuling, Algemeen Directeur van ASA, is erg te spreken over de nieuwe koers: “De naamsverandering en samenvoeging van de twee merken zal leiden tot nog meer synergie. In de nieuwe merkstrategie en huisstijl van ASA hebben we echt een stap gemaakt in onze communicatie. We laten zien welke waarde wij kunnen toevoegen aan onze doelgroep. Hiermee zal ASA haar positie als grootste arbeidsspecialist onder HBO- en WO-studenten en starters verstevigen.”

Naast de naamswijziging is ook de huisstijl veranderd, die te zien is via www.asatalent.nl. De nieuwe huisstijl is ontwikkeld in samenwerking met Saatchi & Saatchi | Leo Burnett.

Bron: Persbericht USG People, ASA Talent, 15 februari 2012

Gerelateerd nieuws


Meer uit deze rubriek