loading
views

Tence stopt met uitzenden, wordt een “inzetbureau”

Logo

11 november 2011

Tence moest steeds meer opboksen tegen het negatieve imago van een uitzendbureau. En daarin willen ze zich onderscheiden. Vanaf heden is Tence een “inzetbureau”

Tence is lang een uitzendbureau geweest. Maar uiteindelijk voelde het bedrijf zich niet meer thuis onder die noemer. Want steeds moest Tence opboksen tegen het negatieve imago van een uitzendbureau. En daarin willen ze zich onderscheiden. Door te kiezen voor een andere benadering en een andere naam, namelijk Tence Inzetbureau. Naast een nieuwe naam, krijgt Tence ook een nieuw uiterlijk.

Wat is een inzetbureau?
Een inzetbureau zet zich af tegen de ingesleten waarden en normen van de uitzendbranche. Dus geen vrijblijvendheid meer in contracten met klanten en ook niet met 5 leveranciers bij één klant en uiteindelijk toch nog te weinig mensen aan de lopende band. “Tence doet het goed of we doen het niet. Dus 100% leveringsgarantie, iedereen op contract in 2020 en onze ervaringen inzetten voor slimme oplossingen bij klanten, aldus Butz, directeur van Tence Inzetbureau. “We verdiepen ons in de verwachtingen, ambities en wensen van de klant en de flexcollega. Alleen op die manier kunnen we ons voor 100% inzetten en hun ambities (mede) waar maken.”

Butz: “Tien uitzendkrachten vragen en er zes krijgen is, is niet ongebruikelijk in de uitzendbranche. Het is te gek voor woorden maar wel de realiteit.”

Uitzendkrachten zijn “Flexcollega’s”
Tence kiest ervoor om zijn uitzendkrachten, flexcollega’s te noemen. Deze naam doet in hun ogen meer recht aan de rol die de flexcollega vervult. Ook zij, zijn heel belangrijk in de keten van de klant. Een ogenschijnlijk kleine rol, bijvoorbeeld het ophalen van afval, heeft grote gevolgen als niemand het doet.

Nieuw logo
Tence krijgt ook een heel nieuw gezicht waaronder een nieuw logo. Met dit logo wordt duidelijk dat Tence onderdeel is van Vebego, een internationaal dienstverlenend familiebedrijf. De payoff en de huisstijl veranderen ook. De payoff wordt ‘met goed gevolg’. Dit geeft aan dat Tence samen met de flexcollega’s een betrouwbare schakel wil zijn in de keten van de klant. Hoe beter Tence dit doet, hoe beter het gevolg. Voor de huisstijl heef Tence gekozen voor de kleuren blauw en limegroen.

Bron: Vebego, 11 november 2011

Gerelateerd nieuws


Meer uit deze rubriek