loading
views

Adecco start KNVB campagne

Logo Adecco

17 september 2011

Adecco heeft een campagne gelanceerd met de KNVB in de hoofdrol: www.missionknvb.nl.

De actie loopt van 6 september tot 6 november 2011. Het is een spel waar mensen aan kunnen meedoen met als beloning een dag meelopen bij de KNVB. De winnaars worden bekend gemaakt in november 2011.

Social Media
Interessant aan het spel is dat de spelers zichzelf kunnen promoten met links uit hun netwerk. Hoe meer “vrienden” meedoen, hoe hoger de score.

Van de Haterd
Marketing Coördinator Adecco Group Nederland Martijn van de Haterd op Rectec: “Het doel van de missie is allereerst branding, het vergroten van de naamsbekendheid van onze labels en het genereren van traffic naar onze websites…..De campagne is voor Adecco geslaagd wanneer de b2b (klanten) en b2c (kandidaten) markt dit als een echte experience gaat ervaren, de verhoogde traffic ook leidt tot meer conversie, we meer talent aan een job kunnen helpen en uit meting blijkt dat de naamsbekendheid is gestegen”.

Bron: Adecco, 17 september 2011

Gerelateerd nieuws


Meer uit deze rubriek