loading
views

Payroll Service Centre: klantendag zeer succesvol

PSC | Payroll Service Centre verzorgt voor uw backoffice

18 mei 2011

PSC | Payroll Service Centre hield op 12 mei een zeer succesvolle en inspirerende klantendag.

Bijna 30 intermediairs – klanten van Payroll Service Centre – kwamen naar de succesvolle klantendag op 12 mei 2011 in Houten. De dag stond geheel in het teken van INSPIRATIE: hoe kun je als intermediair creatief, zakelijk en tegelijk klantvriendelijk communiceren met je klanten?

Prima sfeer
De opkomst en de sfeer van deze dag was zeer goed: de 30 deelnemende klanten vertegenwoordigden bijna een derde van het totale klantenbestand. Allen deden ze hun voordeel met de informatie en de netwerkmogelijkheden.

Klantvriendelijk communiceren
Het PSC organiseert enkele malen per jaar zulke bijeenkomsten voor klanten. Het eerste uur van de bijeenkomst werd besteed aan zaken die binnen het Payroll Service Centre spelen. Daarna gaf opleidingsinstuut Flextrain een praktische, leerzame en inspirerende workshop. Het thema ‘Klantvriendelijk communiceren’ staat dit jaar centraal.

Onderhandelingsvaardigheden
Tijdens de recente klantendag kwamen onderhandelingsvaardigheden aan bod. Trainer Geert de Klaver behandelde in het kort de theorie die daarna in groepen in praktijk werd gebracht. Via ‘de verwachtingen binnen een samenwerkingsrelatie’ , ‘ klanttypes’ en ‘positioneel en situationeel onderhandelen’, werd toegewerkt naar een afsluitend onderhandelingsresultaat. Door steeds met verschillende groepen te werken, konden alle intermediairs oefenen op elkaar. Daarmee brachten ze elkaar op ideeën en al doende ontstonden er levendige discussies over de voor- en nadelen van bepaalde communicatie-strategieën. Na de workshop maakten bijna alle deelnemers nog van de mogelijkheid gebruik om te netwerken tijdens de borrel en het aansluitende diner.

Reacties
De deelnemers waren enthousiast, zoals blijkt uit hun reacties:
“Heel erg bedankt voor de geweldige middag en avond. Ik heb er leuke contacten aan over gehouden en een berg inspiratie!”

“Wij vonden het een erg geslaagde middag en avond! Het was niet alleen gezellig, maar we hebben ook een aantal leuke en inspirerende gesprekken gehad met mede-ondernemers. Hartelijk dank! Als de agenda het toelaat, zijn we er volgende keer graag weer bij.”

Klantendag 13 oktober 2011
De volgende klantendag zal plaatsvinden op donderdag 13 oktober 2011. Ook dan wordt weer een praktische workshop gegeven in samenwerking met Flextrain Opleidingen en Trainingen.

Bron: Payroll Service Centre, 18 mei 2011

Gerelateerd nieuws

  • Geen gerelateerde berichten gevonden.

Meer uit deze rubriek