loading
views

Manpower wint Dutch Interactive Award

Manpower

13 mei 2011

Internetbureau Modern Media en online recruitmentspecialist Minescape winnen Dutch Interactive Award met Manpower case in de categorie recruitment

De Dutch Interactive Awards – een initiatief van PIBN en Emerce – werden gisteravond voor het tweede jaar op rij uitgereikt voor het beste interactieve werk. Vorig jaar werd Modern Media nog genomineerd met twee projecten. Gisteravond sleepten Modern Media en Minescape de award binnen.

Modern Media en Minescape begeleidden Manpower bij het optimaliseren van haar online business. Op manpower.nl leidde dit tot verbeterde usability met aanzienlijk gestegen conversiecijfers tot gevolg, aldus het persbericht.

Focus op workflow
Volgens de jury stak de Manpower case met kop en schouders uit boven de andere genomineerde cases. Het juryrapport stelt: “De online propositie van marketinginstrument naar winstgevende online vestiging blijkt zeer succesvol. Alle werkprocessen zijn volledig online geïntegreerd, waardoor de opvolging van online kandidaten 100 procent is. De focus op workflow en de koppeling met intelligence en fulfilment maakt deze case ijzersterk.”

Radi Jaarsma – e-communications manager bij Manpower – is trots op de prijs: “Manpower heeft dankzij Minescape en Modern Media online een grote sprong voorwaarts kunnen maken. Onze ruimschoots behaalde doelstellingen en de zeer prettige samenwerking maken het een meer dan geslaagd project. De award is een prachtige bekroning op ons harde werk.”

Modern Media en Minescape hebben ook als opdrachtgevers in de werving- en selectiebranche Creyf’s Uitzendbureau, Unique en Timing.

Bron: modernmedia.nl, 14 mei 2011

Gerelateerd nieuws


Meer uit deze rubriek