loading
views

Uitzendspecialist start “De UitzendPartner”

Uitzendspecialist

9 mei 2011

De Uitzendspecialist Groep richt zich op ambitieuze en ervaren uitzenders die zelf willen gaan ondernemen maar aarzelen over de mogelijke ondernemersrisico’s.

“Vestigingsmanager én ondernemer zijn. Dus geen risico’s, geen eigen kapitaal-investeringen, geen franchise-verplichtingen. Maar wél: een vast salaris én de winst,” aldus het bedrijf.

De UitzendPartner
Met de nieuwe ondernemersvorm en door splitsing van succesvolle vestigingen wil De Uitzendspecialist Groep nieuwe regio’s veroveren. De snel groeiende Groep telt nu 9 vestigingen in Zuid-Holland en Brabant en wil met deze formule naar een landelijk netwerk van 50 vestigingen (over 5 jaar).

De Uitzendspecialist investeert het kapitaal, de UitzendPartner krijgt een vaste baan en (in een regio/stad naar keuze) een eigen vestiging. Hij wordt ondersteund door de backoffice van De Uitzendspecialist, maar krijgt de volledige vrijheid zijn markt-segment, werkwijze en intern personeel te kiezen. De UitzendPartner investeert zijn talent, kennis en inzet in de formule en gaat vervolgens direct financieel profiteren van behaalde successen. Hierdoor kan hij een financieel onafhankelijke toekomst voor zichzelf opbouwen, aldus de Uitzendspecialist.

Splitsingformule
De uitzendspecialist biedt UitzendPartners de kans vanuit de eigen vestiging door te groeien en een vestigingennetwerk op te bouwen. Dat gaat via een splitsingsformule: zodra de omzet/marge groot genoeg is, wordt de vestiging gesplitst en heeft de Partner twee vestigingen onder zijn beheer. Hoe meer splitsingen volgen, hoe meer vestigingen de UitzendPartner als clustermanager in de groeiende organisatie aanstuurt en hoe meer hij hiervan financieel profiteert.

Anders dan franchisenemer
Het concept is anders dan bij franchise, stelt de groep. “Een franchisenemer is een zelfstandig ondernemer voor eigen rekening en risico, zonder salaris. Over de winst moet een deel worden afgedragen aan de franchisegever. Een franchisenemer kan alleen het vestigingnetwerk uitbreiden als hij kapitaal overhoudt om opnieuw te investeren.”

Bron: De Uitzendspecialist, 9 mei 2011

Gerelateerd nieuws

  • Geen gerelateerde berichten gevonden.

Meer uit deze rubriek