loading
views

Randstad beter zichtbaar in Formule 1

Logo30 maart 2011

AT&T Williams start het nieuwe Formule 1 seizoen 2011 met een nieuwe Williams Cosworth FW33 wagen met Randstad prominenter in beeld.

Sinds de start van het partnerschap met Williams in 2006 stond het logo van Randstad altijd rondom de cockpit, op de medewerkers in de pit en op de teamkleding. Met de upgrade zal Randstad ook te zien zijn op de motorkap van de FW33 en op de overalls van beide coureurs.

Frank Williams, Team Principal bij AT&T Williams zei over de overeenkomst: “Randstad is een zeer belangrijke partner van ons team en heeft daaraan in de afgelopen vijf seizoenen positief bijgedragen. Hun filosofie, dat succes het resultaat is van een toegewijde groep mensen, komt overeen met de onze en we zijn verheugd dat we hen kunnen ondersteunen om die boodschap via de Formule 1 over te brengen. De voortzetting van hun betrokkenheid bij het team is goed nieuws en ik kijk uit naar meer mooie jaren van partnerschap.”

Frans Cornelis, managing director Group marketing & communications bij Randstad: “Het sponsoren van Williams F1 is een succes geweest wat betreft de wereldwijde zichtbaarheid van ons merk, en wat betreft de lokale stimulans voor onze bedrijven als een race in hun land wordt gehouden. We zijn een van de grootste wervingsbureaus ter wereld voor engineering, IT en technische professionals, en dat is een ander aspect dat overeenkomt. We zijn blij dat Randstad nog prominenter op de nieuwe wagen staat. We kijken reikhalzend uit naar een fantastisch raceseizoen!”

De nieuwe wagen werd op 24 februari gepresenteerd in Grove, Oxfordshire, het hoofdkwartier van Williams. Na de annulering van de race in Bahrein, waar het Formule 1 seizoen zou worden geopend, is het seizoen nu geopend in Melbourne, Australië op 27 maart.

Bron: Persbericht Randstad, 24 maart 2011

Gerelateerd nieuws


Meer uit deze rubriek