loading
views

Olympia Uitzendbureau Franchise Award naar Venlo

Logo17 maart 2011

Olympia Uitzendbureau heeft op de jaarlijkse Olympianendag de winnaars bekend gemaakt van de Franchise Award 2011 en de Ondernemerstalent Award 2011.

De Franchise Award ging dit jaar naar Dominique Dello van de Olympia-vestiging in Venlo. Hij mag zich een jaar lang Olympia Franchiseondernemer van het Jaar noemen. Richard Boekhorst en Dennis Eilbracht zijn uitgeroepen tot het Ondernemerstalent van het Jaar 2011, zij zijn samen de franchiseondernemers van de Olympia-vestiging in Barneveld. De awards werden uitgereikt door oud topsporter en keeper van het Nederlands elftal Hans van Breukelen.

Venlo winnaar Franchise Award
Franchiseondernemer Dominique Dello heeft afgelopen zaterdag de Olympia Franchise Award 2011 in ontvangst mogen nemen. De Franchise Award wordt jaarlijks toegekend aan de franchiseondernemer die de beste prestatie neerzet op het gebied van ondernemerschap, groei en samenwerking met bedrijven, uitzendkrachten en collega’s. Dello was samen met de vestigingen Den Helder en Emmen genomineerd vanwege uitmuntende prestaties op het vlak van klanttevredenheid en groei van zijn vestiging. Na een voorselectie, brachten collega franchiseondernemers hun stem uit op de drie genomineerden en Dello kwam als winnaar uit de bus. Hij is de opvolger van Margot Zeevenhoven die de prijs vorig jaar in ontvangst mocht nemen.

Dominique Dello is al geruime tijd werkzaam bij Olympia, gestart als intercedent en sinds 2004 franchiseondernemer van de vestiging Venlo. De jury zegt over Dello: Kwaliteit boven kwantiteit, altijd positief, willen winnen, netwerken, teamspeler, plezier en gezelligheid; dat zijn de woorden die Dominique het beste omschrijven. Dominique is een echte lokale ondernemer; loop met hem door Venlo en iedereen kent hem. Alles wat hij doet, doet Dominique met passie. Hij behaalt mede daardoor, samen met zijn vestigingsteam, fantastische resultaten.

“Sinds 2004 werk ik samen met mijn team hard om mijn vestiging in Venlo voortdurend te laten groeien, ik ben dan ook erg blij dat onze inzet en resultaten zijn opgevallen en wij als beloning de Franchise Award in ontvangst hebben mogen nemen”, zegt Dello. “Deze prijs is voor mij een stimulans om mij nog meer in te zetten voor werkend Venlo en mijn marktaandeel verder te laten groeien.”

Barneveld wint prijs voor Ondernemerstalent van het Jaar
Naast de Franchise Award is dit jaar voor het eerst ook de prijs voor het Olympia Ondernemerstalent van het Jaar uitgereikt. Deze nieuwe prijs voor veelbelovend nieuw talent namen Richard Boekhorst en Dennis Eilbracht in ontvangst. Boekhorst en Eilbracht hebben, na een carrière bij Olympia Veenendaal, in 2009 een Olympia-vestiging geopend aan het Dijkje in Barneveld. De jury zegt over hen: De mannen in Barneveld zien en ruiken kansen, laten van zich horen, denken mee, zijn inventief, zeer ambitieus en willen zich iedere keer weer bewijzen. Ze zijn daarnaast niet bang om met hun voeten in de klei te staan, niemand krijgt ze klein en ze geven nooit op.

“Wij zijn erg blij met deze prijs voor het Ondernemerstalent van het Jaar. Het geeft ons de bevestiging dat wij een vliegende start gemaakt hebben”, aldus Boekhorst en Eilbracht. “Olympia geeft ons de ruimte om dynamisch te kunnen werken en we hebben dan ook de ambitie om nog verder te groeien met onze vestiging. We hopen dan ook over een aantal jaren net als Dominique de Franchise Award in ontvangst te mogen nemen.”

“Dit jaar hebben we naast de Franchise Award voor onze meest succesvolle franchiseondernemer, ook ons aanstormend talent mogen belonen”, zegt Jelle Bultsma, Algemeen Directeur van Olympia Uitzendbureau. “Dominique heeft laten zien dat hij de Franchise Award meer dan waard is, hij overtuigt zijn klanten iedere dag van de toegevoegde waarde van de franchiseformule en zijn lokale ondernemerschap. Hij is altijd zichzelf, dus je weet met hem waar je aan toe bent. Dàt maakt het verschil. Ook Richard en Dennis hebben het afgelopen jaar laten zien dat zij Olympianen in hart en nieren zijn. Zij zoeken altijd de samenwerking op, met hun klanten, uitzendkrachten, de Olympia-organisatie en collega-franchiseondernemers. Dit is waar Olympia voor staat en ik ben er dan ook van overtuigd dat we nog veel van hen gaan horen.”

Bron: Olympia, 17 maart 2011

Gerelateerd nieuws


Meer uit deze rubriek