loading
views

StepStone vergroot bereik met 9 partnerships



Logo StepStone29 oktober 2010

StepStone is negen nieuwe samenwerkingen aangegaan. Hiermee vergroot StepStone haar bereik bij werkzoekenden met honderdduizenden bezoekers.

Vanaf september zijn de vacatures van StepStone ook te zien op de volgende websites: Stageplaza, Salesmagazine.nl, Marcommagazine.nl, Managementsite, Hyped, KarelGeenen.nl, Nextenterprise en IT commercie.

Samenwerking met 925 en FD
Binnenkort gaat de samenwerking met 925.nl live. Begin dit jaar ging StepStone al een exclusieve samenwerking aan met FD Mediagroep, die ervoor zorgt dat de vacatures van StepStone te zien zijn op fd.nl en bnr.nl.

Partnerships
“We zijn dik tevreden met de nieuwe samenwerkingen. Op deze manier bedienen we alle hoger opgeleiden in de segmenten Finance, IT, Sales, Marketing, Stagiaires en Management. En dat is precies onze doelgroep. Met deze samenwerkingen vergroten we het bereik onder letterlijk honderdduizenden bezoekers. Het zorgt ervoor dat we de latente werkzoekers nog beter bereiken dan we al deden.” zegt Piet Derriks, directeur van StepStone Nederland.

Op de vraag waarom al die samenwerkingen nu ineens in gang zijn gezet verklaart Derriks: “Een aantal samenwerkingen stonden al een tijdje in de planning maar moesten technisch nog gerealiseerd worden en een paar andere samenwerkingen zijn we recent aangegaan. We willen graag ieder segment goed bedienen, dus we doen het liever in één keer goed. Vandaar dat we nu in oktober bijna alle samenwerkingen in één keer introduceren.” Wanneer we Derriks vragen of er nog mooie partnerships op stapel staan lacht hij: “Houd ons maar in de gaten, dan zie je het vanzelf”.

Gerelateerd nieuws
> Nieuwe directeur StepStone Nederland
> StepStone neemt MrTed over
> StepStone zet vacature MP online
> StepStone verkoopt StepStone Solutions
> StepStone en FD Mediagroep werken samen

Bron: StepStone, 29 oktober 2010

Gerelateerd nieuws

  • Geen gerelateerde berichten gevonden.

Meer uit deze rubriek