loading
views

FlexOnline – Accountbeheer



29 mei 2009
 
FlexOnline – Accountbeheer
De faciliteit die het mogelijk maakt dat medewerkers (‘op de vestiging’) de accounts kunnen beheren van kandidaten en contactpersonen. Medewerkers kunnen hiermee de toegang tot FlexOnline van kandidaten en contactpersonen toekennen en weer intrekken.

Hoe werkt het?
Accountbeheer is een functionaliteit van FlexOnline. Dit betekent dat de medewerkers (‘op de vestiging’) die verantwoordelijk zijn voor het accountbeheer, en daar geautoriseerd voor zijn, moeten inloggen op FlexOnline (met hun FlexService inlognaam en password).

Beschikbare functionaliteit
Een medewerker kan bijvoorbeeld eenvoudig zoeken naar alle kandidaten die bij een bepaalde klantrelatie werken en nog geen toegang tot FlexOnline hebben. Heeft een kandidaat geen email – en kan dus geen wachtwoord verstuurd worden aan deze kandidaat – dan wordt de regel weergegeven op een rode achtergrond. Met een vinkveld kan worden aangegeven of de kandidaat toegang krijgt of juist deze toegang wordt opgeheven.

Toegang geven aan contactpersonen werkt op dezelfde manier.

Audit trail
Er kan worden ingesteld of deze acties moeten worden gelogd in de audit-trail, en of een notificatie moet worden gestuurd naar de relatiebeheerder van de contactpersoon of kandidaat.



Gerelateerd nieuws

  • Geen gerelateerde berichten gevonden.

Meer uit deze rubriek