loading
views

Vernieuwde site Monster gericht op kandidaat

Logo Monsterboard
12 januari 2009
Darko Dejanovic, voorzitter van Monster: “werkgevers zullen profiteren van de toegenomen activiteit en betrokkenheid van kandidaten”.

De vernieuwde website van Monsterboard stelt de kandidaat centraal. Een persoonlijk, gericht kandidatenprofiel moet zorgen voor een relevanter zoekresultaat, waar zowel werkzoekenden als werkgevers profijt van hebben.

Nieuwe site Monster persoonlijker
Monster heeft in 24 landen een vernieuwde website gepresenteerd. Alles draait om de werkzoekende; door een persoonlijk profiel in te vullen krijgt de kandidaat op hem of haar toegespitste informatie te zien. Kandidaten krijgen zelfs een persoonlijke homepage.

Effectieve nieuwe tools
Nieuwe tools maken het volgens het bedrijf bovendien makkelijker om een baan te vinden, ook solliciteren gaat eenvoudiger. Hierbij maakt Monster gebruik van drie nieuwe tools. Unieke carriëregestuurde toepassingen, die er op zijn ingericht om niet alleen de actief werkzoekenden maar ook passief werkzoekenden aan te trekken:

  • Monster Career Mapping: carriëre tool die mensen stimuleert om diverse wegen hun mogelijkheden te verkennen.
  • Monster Career Snapshots: dit middel geeft gebruikers toegang tot duizenden profielen van vacatures.
  • Monster Career Benchmarking: een assessment tool dat kandidaten helpt zich te meten met andere kandidaten of gewenste banen.

Gerelateerd nieuws
> Monsterboard.nl weer populairste vacaturesite

HRMmeer HR-nieuws »

Bron: Monster, 12 januari 2009

Gerelateerd nieuws

  • Geen gerelateerde berichten gevonden.

Meer uit deze rubriek